2014-05-07 @ 00:43:18 / Allmänt

Vitsippor

 
Kanske ur en myras perspektiv.. :) ?
 
 
Såklart i lite sepiatoning oxå.
 
 
Å sist men inte minst i denna härliga retro-look !
 
 
Fotade dessa i mormor å morfars skog :)
 


Postat av: Marika

Wiihii du bloggar igen =)=) Hoppas allt är bra. Kram Marika

Svar: Wohoo, ja äntligen.Tog lite tid å spara alla gamla inlägg å sen radera dem innan jag 'börja om' på nytt.

Jodå allt e skitbra :) Hoppas du oxå har det bra!
Kram Pue!
seppanen.blogg.se

2014-05-11 @ 18:37:55
Postat av: Marika

Hej.
Ja det förstår jag. Och skönt med lite blogg paus med:-)
Med mig är det bara bra. Men du Pue du tar så fina bilder,
skulle du kunna tänka dig och komma och ta lite bilder på mina hästar samt att vi kanske kan ta en fika här framöver!!
Har det gått bra med pannan i vinter?
Kram

Svar: Hej :)!
Självklart kan jag det :) Alltid skoj att fota :P och (!) fika ;)
Ja den har gått som en klocka :) Å stannar den köper jag väl en ny ;) hehe.

Kram!
seppanen.blogg.se

2014-05-13 @ 10:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: